Suggestie-/klachtformulier apotheek

Uw mening is erg belangrijk voor ons!

Gebruik onderstaand formulier om een suggestie of klacht in te dienen bij een van de samenwerkende apotheken in Alphen aan den Rijn. Wij stellen het op prijs dat u hier de moeite voor neemt. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren.

U kunt uw suggestie of klacht ook op papier zetten. U vindt hier alle contactgegevens.

Uw suggestie of klacht wordt besproken in het werkoverleg en nadien ontvangt u, indien u aangeeft dit op prijs te stellen, een reactie.

Bij klachten over uw medicatie kunt u het beste eerst met uw apotheker in gesprek gaan. Komt u er niet met elkaar uit dan staat het u vrij contact op te nemen met het Regionale Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG). Hier kunt u informatie verkrijgen over uw rechten als patiënt en u adviseren over wat u met uw klacht kunt doen. In de apotheek is een folder hierover verkrijgbaar.

Ten aanzien van dit formulier:

- Het is mogelijk om anoniem een suggestie of klacht bij ons in te dienen. Invullen van uw personalia is dus niet verplicht.

- Heeft u ideeën voor of opmerkingen over deze website, gebruik dan het contactformulier van de huisartspraktijken en selecteer "webmaster".

Voor welke apotheek is uw bericht bestemd?(*)

Ongeldige invoer

 
Wat zijn uw gegevens? (Het is mogelijk om anoniem een suggestie of klacht bij ons in te dienen. Invullen van uw personalia is dus niet verplicht.)

Voorletters
Ongeldige invoer

Naam
Wat is uw naam?

Geslacht
Ongeldige invoer

Geboortedatum
Dit lijkt geen geldige geboortedatum te zijn. Toegestaan zijn cijfers en de tekens - en /.

(Uw geboortedatum vermelden is handig, zodat we makkelijk het juiste medische dossier erbij kunnen zoeken.)

E-mailadres
Dit lijkt een ongeldig e-mailadres te zijn.

Telefoonnummer
U heeft een ongeldig telefoonnummer ingevoerd.

 

Wat wilt u laten weten?

Soort bericht(*)
Geef s.v.p. aan of het een suggestie betreft of een klacht.

Uw bericht(*)
U bent uw bericht vergeten.

Wilt u een terugkoppeling naar aanleiding van uw bericht?(*)

Geef s.v.p. aan of, en zo ja hoe, u een terugkoppeling wilt ontvangen naar aanleiding van uw bericht.

HKZ gecertificeerd

   hkz9001Apotheek de Hoge Zijde heeft een HKZ certificaat voor kwalitatief hoogstaande en transparante zorg.