Graag willen wij u laten weten dat wij enorm blij zijn met de vele cliënten die de enquête hebben ingevuld. Wij kunnen ons voorstellen dat u ook nieuwsgierig bent naar de uitslag van de enquête en welke acties er ondernomen worden naar aanleiding van de uitslag.
Belangrijkste bevindingen.
- Er is tevredenheid over de afhandeling van zorg.
- Er is tevredenheid over de gegeven informatie (wel moet er aandacht zijn voor het actualiseren van de website).
- Een deel van de mensen stelt de zorgvraag (nog steeds) uit door de coronacrisis;
- Het meeste contact is of telefonisch geweest of via MGn/ Medgemak;
- Een deel van de patiënten maakt geen gebruik van MGn/Medgemak omdat zij hier niet mee bekend is of het voordeel ervan niet kent.
Leerpunten / acties nav de enquête:
- Patiënten kunnen inmiddels veilig naar de apotheek, huisarts en fysiotherapeut. Hiervoor zijn allerlei maatregelen genomen. Als u een zorgvraag heeft dan kunt u zonder problemen een afspraak maken (nu alleen nog telefonisch) bij uw huisarts of fysiotherapeut.
- Het actualiseren van de informatie op de website is een aandachtspunt. Er wordt momenteel nagedacht over een nieuwe en modernere vormgeving van de website
- Het gebruik van MGn/Medgemak heeft (zeker in deze tijd) veel voordelen voor patiënten. Wij stimuleren het gebruik hiervan en zullen hier meer bekendheid aan gaan geven. Indien u al nieuwsgierig bent dan vindt u deze informatie op
mijngezondheid.net
Wij streven er naar om twee keer per jaar een aantal vragen of een stelling aan u voor te leggen om zo onze kwaliteit van zorg en samenwerking met de eerstelijns zorgverleners binnen Alphen aan den Rijn te toetsen. Wij hopen dat u de volgende keer weer net zo enthousiast reageert als deze keer.
Wil u zich ook aanmelden voor het cliëntenpanel? Dan kunt u zich aanmelden via deze link
Alle zorgverleners van gezondheidscentrum Dillenburg wensen u een fijne zomer toe