Verkort jaarverslag SSGD over 2018 beschikbaar

De Stichting Samenwerkingsverband Gezondheidscentrum Dillenburg (SSGD) biedt geïntegreerde multidisciplinaire zorg van hoge kwaliteit en op maat vanuit een wijkgerichte benadering.

Elke dag zetten wij ons met hart en ziel in voor u, onze patiënten. En elke dag proberen we het beter te doen. Door naar u te luisteren, een vraagbaak te zijn, multidisciplinair samen te werken en condities te creëren zodat u de best mogelijke zorg van hoge kwaliteit kan krijgen. Uitgangspunt is dat de ondersteuning en zorg past bij wat u nodig heeft en waar u behoefte aan heeft, wat u nog zelf kan en graag (weer) zelf zou willen. Zo werken we stap voor stap, consequent en consistent verder aan een (nog) betere behandeling en een beter herstel.

In ons jaarverslag kijken wij tevreden terug naar wat we bereikt hebben in 2018. Het biedt een fraai overzicht van de resultaten van onze samenwerking. Een samenwerking die zich nog steeds verder ontwikkelt.

Wij snappen best dat een lang jaarverslag een drempel opwerpt tot lezen, terwijl u tegelijkertijd wel geïnteresseerd bent in het reilen en zeilen. Om die reden hebben wij dit jaar voor het eerst een verkort jaarverslag gemaakt speciaal voor onze patiënten. Wij hopen dat het u bevalt.

U kunt het verkorte jaarverslag hier downloaden.